Ankomst fra
kl. 12.00
Afrejse senest
kl. 12.00
Afbestillingsbeskyttelse:
Vi anbefaler at tilkøbe vores ændrings- og afbestillingsbeskyttelse når I booker et ophold på Oasen Rømø ApS.
Denne beskyttelse giver fleksibilitet, hvis I får behov for at ændre eller afbestille din booking. Det er et tilbud, som giver økonomisk sikkerhed og ro, hvis uforudsete hændelser opstår.
Ændrings- og afbestillingsbeskyttelse koster 20 % af det samlede beløb.
Ændrings- og afbestillingsbeskyttelsen skal bestilles sammen med bookingen af opholdet – og kan ikke bestilles senere.
Hvis du har tilkøbt ændrings- og afbestillingsbeskyttelsen, og du er nødt til at ændre eller annullere dit ophold hos os, bedes dette gøres skriftligt til os pr. mail med oplysning om dit kunde-nr. til E-mail: Oasen.roemoe@gmail.com.
Send gerne din ændring eller annullering så tidligt som muligt, dog senest på ankomstdagen inden kl. 12.00. Det er kun muligt at ændre dit ophold én gang med denne ændrings - og afbestillingsbeskyttelse.
Afbestillingsbeskyttelsen dækker frem til senest kl. 12.00 på ankomstdagen. Det fulde indbetalte beløb (fratrukket prisen på afbestillingsbeskyttelsen samt bookinggebyr) refunderes.
Afbestilling af betalte ophold, hvor der ikke er tilkøbt afbestillingsbeskyttelse, hører til regelsættet for annullering.
Ankommer I ikke på ankomstdagen:
Giv os venligst besked, hvis I ikke ankommer. Ved ophold med mere end 1 overnatning, forbeholder vi os retten til at udleje pladsen, hvis du ikke er ankommet senest kl. 12.00 dagen efter ankomstdatoen, medmindre I har givet os skriftlig besked herom på vores mail: Oasen.roemoe@gmail.com. Ved spørgsmål hertil ring venligst på tlf. + 45 20 31 88 02.
Annullering:
Hvis du har booket et ophold - og ikke har tilkøbt afbestillingsbeskyttelse - refunderer vi 50 % af den samlede pris for opholdet, hvis du er nødsaget til at annullere dit ophold.
Annulleringen af dit ophold sendes skriftligt til os pr. E-mail: [@EMAIL] med oplysning om dit kundenr. Gerne så tidligt som muligt, dog senest kl. 12.00 dagen før ankomstdagen. Vi refunderer i dette tilfælde 50 % af det indbetalte beløb fratrukket bookinggebyr.
Ved annullering senere end kl.12.00 dagen før ankomstdagen, refunderes beløbet desværre ikke.
Annullering under opholdet:
Ved akut sygdom, ulykke eller dødsfald i nærmeste familie bør I være opmærksomme på at være dækket af jeres private rejseforsikring. Vores Afbestillingsbeskyttelse dækker IKKE hvis I er nødt til at afbryde jeres ophold. Vi refunderer ikke ved tidligere hjemrejse, selvom du frigør pladsen til ny booking.
Ved tjek ud før afrejsedagen:
Hvis du tjekker ud, bliver din plads bliver fri i systemet til ny booking, og du bliver nødt til at forlade din plads. Din booking afsluttes - vi refunderer ikke for de dage, du afrejser før tid.
Ændring af ophold eller plads uden ændringsbeskyttelsen:
Hvis ikke der er tilkøbt ændringsbeskyttelse i forbindelse med bookingen, kan vi dog hjælpe på følgende måde: Send os en mail med ændring af plads eller datoer, så tidligt som muligt, dog senest kl. 12.00 dagen før ankomstdagen.
Vi kan dog kun fortage ændringer, hvis det bookingmæssigt er muligt.
Prisen for ændring af plads/dato er 50 kr., pr. booking, som faktureres bookingen og betales inden ankomst eller senest ved check ind ved automat.
PIN Kode:
Til forbrug får du en PIN kode ved tjek ind i automaten på kvitteringen – denne PIN kode er din personlige kode til dit forbrug af Bad, sauna, vand, vaskemaskine og tørretumbler. Husk på at det er din personlige kode, og det er dit eget ansvar, at koden holdes skjult, så andre ikke kan misbruge din kode.
Priser og Rabatter:
Priserne på Oasen Rømø ApS justeres løbende og de aktuelle priser findes på vores hjemmeside. Vi forbeholder os retten til at ophæve en lejeaftale grundet tastefejl og/eller trykfejl. Rabatter kan ikke kombineres.
Force Majeure og lignende forhold:
Såfremt gennemførsel af lejeaftalen ikke er mulig – eller i væsentlig grad vanskeliggøres – som følge af force majeure eller forhold, som kan sidestilles hermed, blandt andet men ikke begrænset til: Krig, cyberangreb, terror, optøjer, naturkatastrofer, olie- og benzinrationeringer, forureningskatastrofer, epidemier, pandemier, standsning af valutahandel, usædvanlige vejrforhold, tørke, storm/orkan, oversvømmelser, grænselukning, trafikale forhold, strejke, lockout og lignende, der ikke kunne forudses ved lejeaftalens indgåelse, er Oasen Rømø ApS berettiget til at annullere lejeaftalen idet Oasen Rømø ApS ikke kan gøres ansvarlig i nævnte tilfælde.
I sådanne tilfælde er Oasen Rømø ApS forpligtet til snarest muligt at underrette lejeren, i det omfang det er muligt for udlejeren. Der tilkommer ikke lejeren tilbagebetaling af indbetalte beløb. Lejer vil dog modtage et tilgodebevis på det indbetalte beløb. Tilgodebevis kan benyttes til køb af et nyt ophold inden for en 2-årig periode.
Betaling:
Alle priser oplyst i Oasen Rømøs online bookingsystemet er ligesom alle andre steder på hjemmesiden oplyst i danske kroner inklusive moms og alle afgifter medmindre andet er oplyst og klart fremgår i den pågældende situation.
Betaling foregår ved at benytte et af de godkendte betalingskort/ kreditkort i online booking, herunder blandt andet Dankort, Visa, Mastercard og Diners.
Informationer om handel på internettet:
Du kan trygt handle på internettet gennem vores online bookingsystem. Du er som forbruger som udgangspunkt sikret i forhold til eventuel misbrug af dit kreditkort på nettet, derfor er der ikke nogen selvrisiko ved misbrug af dit betalingskort via internettet. Du kan læse mere om, hvordan du som forbruger skal forholde dig til betalinger på nettet på følgende hjemmesider: www.betaling.dk, www.forbrug.dk
Registrering af oplysninger:
Oasen Rømø ApS registrerer dit navn, din adresse, din e-mail samt andreoplysninger afgivet i forbindelse med købet i sit kundekartotek. Oplysningerne videregives ikke, men Oasen Rømø ApS beholder registreringen i 5 år.
Oasen Rømø ApS anvender serverside cookies og en sikker forbindelse til at skabe sikkerheden om de oplysninger, som du afgiver på siden
Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres før de sendes over internettet.
Reklamationsbehandling:
Hvis du af en eller anden grund ikke modtager din kontrakt, som bekræfter dit køb, og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, så kan du skrive til nedenstående adresse eller telefonnummer.
Klager over bookingforløbet, selve bookingen eller produktet (opholdet) skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din kontrakt. Du kan klage skriftligt – klagen sendes til vores E-mail: oasen.roemoe@gmail.com. Et år efter modtagelsen af varen (opholdet) ophører retten til at klage i henhold til Købelovens §83, stk. 1, medmindre andet er aftalt.
Når Oasen Rømø ApS modtager din klage over en vare, behandles klagen hurtigst muligt.
Virksomhedsoplysninger
Oasen Rømø ApS
Rømersvej 9A
6792 Rømø
Tlf. +45 2031 8802
E-mail: oasen.roemoe@gmail.com
CVR : 4404 2894
Vi ser frem til dit/jeres besøg
Mange hilsner Team Oasen :-)